העסק שלך אונליין

מחשבה על עסק מההיבט האינטרנטי הפכה להכרח בשנים האחרונות. בעבר כל הנושא של הקמת אתר לעסק ושיווקו באינטרנט היה בעדיפות נמוכה לעסקים קטנים-בינוניים.

אמנם אכן מדובר בהוצאה עבור העסק, לעיתים חד פעמית ולעיתים חודשית, תלוי מה אתם מתכוונים לעשות עם האתר לטווח הארוך, אך צריך לקחת אותה בחשבון כפי שלוקחים בחשבון הוצאות על ציוד משרדי, רואה חשבון וכו'.

האתר שתבנה לעסק שלך יקבע לפי אופיו של העסק. זה יכול להיות אתר תדמיתי של מס' עמודים המציגים את העסק ושירותיו, זה יכול להיות אתר חנות במידה ואתה מוכר מוצרים כלשהם וזה אף יכול להיות דף נחיתה למטרות ספציפיות.

חנות ללא דמי שכירות

עסקים רבים שמהותם היא מכירת מוצרים, מתחילים דרכם דווקא באינטרנט לפני שעוברים לחנות פיזית, ולעיתים אף נשארים כחנות וירטואלית. לחנות וירטואלית יש יתרונות רבים כשהבולט בהם הוא החיסכון הכלכלי. חנות פיזית דורשת דמי שכירות חודשיים, העסקת עובדים ודברים רבים שאנחנו אפילו לא לוקחים בחשבון כגון תחזוקה שוטפת שיכולה להשתנות מחודש לחודש. בחנות וירטואלית הייצוגיות היחידה שמוטלת עליך היא נראות האתר, חוויית המשתמש הנוחה שהוא מספק והשפה שמוצגת בה. לכן, אין שום מניעה שבעל העסק ינהל את האתר בעצמו, ובמקרה והזמן לא מאפשר לו הפתרונות קלים וזולים יותר מהעסקת עובד קבוע בחנות פיזית.

במידה והעסק שלך לא פועל כחנות, מטרתו של האתר התדמיתי כשמו כן הוא, להציג את העסק שלך ברשת בצורה הטובה ביותר. בבניית אתרים תדמיתיים התהליך הוא אמנם אחיד ברובם, אך הצורה שבה הם נבנים משתנה מאתר לאתר כאשר המחקר והאיפיון הוא החלק שיקבע רבות להמשך. המחקר והאיפיון נועדו להבין מה מטרת האתר, להכיר את מתחריו ומהי השפה העיצובית שתתאים לאתר הן על פי התחום והן על פי סמלים, צבעים ומיתוג באם כבר קיים לעסק.

בנייה נכונה

בנייה נכונה של אתר אינטרנט תשפיע רבות גם על שיווקו ברשת אם תבחרו בכך בהמשך. אתר שבתהליך בנייתו הושקעה מחשבה עמוקה, עיצוב ייחודי ומחשבה על נוחות וחוויית הגלישה בו יניב עבורכם יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים ואף יראה התקדמות מהירה יותר בקידום האתר.

נכתב בתאריך 5 באוקטובר 2015